POMOČ UPORABNIKOM (FAQ)

Ponudnik internetnih storitev Idalgo Telekom

  • 1. Kakšen je postopek od naročila do priklopa?

    Postopek priklopa:

    • Najprej je potrebno oddati prošnjo za priklop na naši spletni strani. Nato bomo preverili možnosti priklopa storitev na vašem naslovu in vam poslali pogoje priklopa. Dobili boste tudi svoje uporabniško ime in geslo za dostop do vašega osebnega Idalgo računa. V kolikor se boste strinjali s pogoji in sprejeli predstavljeno ponudbo, sledi naslednji korak: s pomočjo uporabniškega imena in gesla se prijavite v osebni Idalgo račun ter ga povežite s svojim bančnim računom. S tem se strinjate, da bo vaš bančni račun enkrat mesečno direktno obremenjen za znesek v višini stroškov naročnine, enkratnega priklopa in ostalih izdatkov, ki izhajajo iz sklenitve naročniškega razmerja.

    • Znesek v višini stroškov priklopa, naročniškega paketa za prvi mesec in ostalih morebitnih izdatkov, bo odtegnjen iz vašega računa šele po montaži. Višina zneska je odvisna od naročniškega paketa in značilnosti omrežja. Če ste poslovni uporabnik, ne boste prejeli uporabniških podatkov, temveč boste ponudbo prejeli po elektronski pošti.

    • Ko nam boste po elektronski pošti sporočili, da ste se odločili za priklop storitev, bo v stik z vami stopil naš tehnik, ki vas bo obiskal, ko bo vam to najbolj ustrezalo.

    • V določenih primerih lahko naravne ali umetne ovire negativno vplivajo na sprejem signala. Večnadstropna stavba v bližini vaše hiše, denimo, lahko onemogoča nemoten sprejem. V takih primerih bomo preklicali direktno bremenitev vašega računa. V kolikor pa v bližini vašega doma ni ovir, ki bi motile sprejem signala, bo naš tehnik opravil montažo, vzpostavil internetno omrežje in skupaj z vami preveril hitrost prenosa.

    • Vaš račun bo vsak konec meseca avtomatično obremenjen za stroške naročnine in morebitne ostale izdatke, ki lahko nastanejo kot posledica dodatnih storitev (npr. razna popravila in spremljevalni stroški). V primeru tovrstnih izdatkov vas bomo vedno obvestili. Naročnina in vsa ostala plačila se obračunavajo za prihajajoči mesec.
  • 2. Ali lahko uporabljam svoj Wi-Fi router?

    Da, vendar se lahko zgodi, da bo vaš router negativno vplival na hitrost prenosa. Obstajajo namreč routerji, ki zaradi svojih lastnosti (premajhna zmogljivost, preobčutljivost na interferenco) ne omogočajo kvalitetnega prenosa. Uporaba našega Wi-Fi routerja pa omogoča pogodbeno zagotovljeno hitrost. Če boste uporabljali svoj router, vam poleg tega ne bomo mogli pomagati na daljavo, v primeru, da bi prišlo do kakršnihkoli težav z omrežjem.
  • 3. Ali lahko uporabljam internet storitve Idalgo Telekoma tudi na prostem, denimo na dopustu?

    Ne. Idalgo Telekom ponuja brezžični dostop do interneta v vašem domu ali pisarni s pomočjo iste tehnologije kot povezava ADSL ali optika.
  • 4. Kakšni so stroški montaže?

    Stroški montaže vključujejo dostavo in namestitev stenskih nosilcev za anteno, namestitev in nastavitev antene, dostavo in vleko kablov od antene do računalnika/Wi-Fi routerja (maksimalna dolžina 10 m) ter konfiguracijo računalnika in vzpostavitev internetne povezave.
  • 5. Ali moram imeti fiksni telefonski priključek?

    Ne
  • 6. Koliko podatkov lahko prenesem?

    Količina podatkov, ki jo lahko prenesete ali naložite, je neomejena. Potrebno pa je dodati, da za BitTorrent in podobne programe veljajo pravila politike poštene uporabe, zato se lahko zgodi, da bo pretok podatkov pri uporabi tovrstnih programov omejen.
  • 7. Ali obstajajo dodatni stroški, povezani s prekomerno porabo podatkov?

    Ne
  • 8. Kolikšna je najkrajša dolžina vezave?

    Za naročniške pakete 30 Mb/s ni dolgoročne vezave, naročnino lahko prekinete isti mesec. Za naročniške pakete z višjo hitrostjo prenosa podatkov pa velja 6-mesečna vezava, ki jo lahko prekinete prvi mesec po izteku tega obdobja.
  • 9. Kje so na voljo storitve Idalgo Telekoma?

    Pokritost si lahko ogledate na povezavi
  • 10. Kakšne so cene za posamezne naročniške pakete Idalgo Telekoma?

    Cene in naročniške pakete si lahko ogledate na naši spletni strani v razdelku »Naročniški paketi«.

       • Internet doma. Cene in naročniške pakete si lahko ogledate na naši spletni strani v razdelku »Internet«.

       • Poslovni internet. Cene in naročniške pakete si lahko ogledate na naši spletni strani v razdelku »Internet«.

Imate še kakšno vprašanje?

Izpolnite obrazec v razdelku Tehnična podpora v vašem osebnem Idalgo računu.